Opći uvjeti poslovanja
Područje primjene
- Ove odredbe i uvjeti primjenjuju se na ugovore za iznajmljivanje hotelskih soba za smještaj i sve ostale usluge pružene korisnicima hotelskih usluga.
- Iznajmljivanje soba trećim strankama i njihovo korištenje u druge svrhe, osim smještaja, zahtijevaju prethodnu pismenu suglasnost hotela.
- Pismeni uvjeti poslovanja primjenjuju se samo ukoliko je to unaprijed dogovoreno.
Sklapanje ugovora, ugovorne stranke, ugovorna odgovornost, zastara
- Do ugovora dolazi njegovim zaprimanjem od strane klijenta. Hotel ima slobodu dostavljanja potvrde rezervacije u pisanom obliku.
- Ugovorne strane su hotel i klijent. Ukoliko je za klijenta uslugu naručila treća strana, ona zajedno s klijentom jamči za sve obaveze proizašle iz hotelskog ugovora i to ukoliko treća strana hotelu predoči potrebnu dokumentaciju.
- Hotel je odgovoran za svoje obveze iz ugovora. U okviru netipičnih usluga, odgovornost hotela je ograničena.
- Sva potraživanja prema hotelu zastarijevaju sukladno zakonskim propisima. Eventualna razdoblja skraćivanja perioda zastare ne odnose se na potraživanja na temelju namjerne ili grube povrede obveza.
Usluge, cijene, plaćanje, fakturiranje
- Hotel je obvezan sobe držati rezerviranima i osigurati izvršenje unaprijed dogovorenih usluga.
- Gost je dužan platiti unaprijed dogovorenu cijenu smještaja, te cijenu svih korištenih hotelskih usluga. To isto vrijedi i za sve usluge dogovorene za treću stranu.
- Dogovorene cijene uključuju i PDV. Ako u razdoblju između sklapanja i ispunjenja ugovora prođe više od 4 mjeseca, moguća su odstupanja od dogovorenh cijena ali nikako više od 10%.
- Hotel može mijenjati cijenu dogovorenih usluga, ukoliko klijent naknadno promijeni broj rezerviranih soba, obujam usluge ili dužinu boravka i to uz suglasnost hotela.
- Svi hotelski računi moraju biti podmireni unutar 14 dana od njegova izdavanja bez odgode. Zahtjevamo promptno podmirenje, jer smo u suprotnom, prema članku 29.Zakona o zakašnjelom plaćanju (NN “Narodne novine” 35/2005 i 41/2008), dužni zaračunati važeće zatezne kamate.
- Hotel je ovlašten da prilikom ili nakon sklapanja ugovora zatraži uplatu određenog predujma uzimajući u obzir zakonske odredbe paušalnih putovanja. Iznos akontacije i datumi plaćanja mogu pismeno biti dogovoreni ugovorom.
- Hotel je ovlašten izraditi račun za predujam ukoliko je boravak gosta duži od 7 dana ili cjelokupni iznos prelazi 3600 kn, te isti može naplatiti na dan izrade računa za predujam.
- Klijent može zatražiti smanjenje visine određenih potraživanja samo ukoliko se radi o pravno neosporivom zahtjevu.
- Rezervacije izvršene putem online booking sustava hotela Mediteran, podliježu posebnim uvjetima naplate. Hotel si uzima za pravo, teretiti karticu klijenta unutar tri dana prije dolaska gosta u hotel za cijelokupni iznos rezervacije. Ukoliko hotel to smatra potrebnim, može prema hrvatskom zakonu rezervirati sredstva na kartici kupca i do tri tjedna prije dolaska gosta na odredište.
Otkaz (storno)
- Klijent može otkazati ugovor s hotelom samo uz pismenu suglasnost hotela. Ako hotel ne da pismenu suglasnost, onda ugovorom dogovorena cijena mora biti plaćena, čak i ako klijent sam ne koristiti ugovorene usluge. Ovo se ne odnosi na slučajeve ukoliko hotel ne može provesti određeni zahtjev.
- Ukoliko hotel i klijent sporazumno pismeno otkažu ugovor do navedenog datuma, klijent nije dužan hotelu isplatiti nadonadnu štete. Ukoliko je istekao rok za pravovremeni pismeni otkaz ugovora, a klijent nije otkazao uslugu, hotel ima pravo na zahtjev za isplatom ugovorom navedenog iznosa.
- Ukoliko klijent ne koristi rezervirane sobe očekivani prihod pripada hotelu.
- Hotel je slobodan klijentu naplatiti štetu po paušalnim i jedinstvenim iznosima. Klijent je obavezan platiti 100% ugovorom utvrđene cijene noćenja sa ili bez doručka. Klijent ima pravo pokušati dokazati kako hotel nije oštećen u onolikoj mjeri u kojoj je hotel naveo ili da je oštećen niže od paušalnog iznosa.
- Storno uvjeti online rezervacije putem hotelske webstranice: Storno ili izmjene rezervacije se moraju izvršiti najkasnije jedan dan prije dolaska (do 18:00 sati), kako bi se izbjeglo terečenje Vaše kartice za jedno noćenje (uključeno PDV).
U slučaju da gost ne otkaže sobu na vrijeme, hotel si uzima za pravo naplatiti cjelokupni iznos rezervacije (sa svim pristojbama i porezima).
Povlačenje hotela
- Ukoliko je ugovorom utvrđen rok otkaza od strane klijenta, hotel u navedenom roku ima pravo na raskidanje ugovora ako postoje upiti od drugih klijenata, ako se prvi klijent ne pozove na svoje pravo unutar kojeg je hotel obavezan na pridržavanje ugovora.
- Ukoliko klijent u navedenom roku ne uplati unaprijed dogovorenu akontaciju, hotel isto tako ima pravo na raskidanje ugovora.
- Nadalje, hotel ima pravo na izvanredni otkaz ugovora iz opravdanih razloga, na primjer, uslijed neke više sile ili drugih okolnosti koje su uzrokovane uvjetima izvan hotela ili ukoliko hotel nije u stanju pružiti uslugu radi lažnih i neistinitih podataka, kao što je rezerviranje u ime klijenta ili ukoliko opravdano vjeruje da pruženje određene usluga može ugroziti poslovanje hotela ili ugled javnosti hotela u javnosti.
- Hotel odmah mora obavijestiti klijenta prilikom otkaza ugovora.
- Pri otkazu ugovora iz opravdanih razloga, hotel nije dužan klijentu nadoknaditi štetu.
Priprema sobe, predaja sobe klijentu i odjava
- Klijent nema pravo zahtjevanja određene sobe.
- Rezervirane sobe su dostupne od 14:00 sata na dan dolaska klijenta. Klijent nema pravo na raniji ulazak u sobu.
- Na dan odlaska soba mora biti napuštena najkasnije do 12:00 sati. Nakon toga, hotel ima pravo na nadoplatu dodatka za korištenje sobe do 18:00 u visini 50% od pune cijene smještaja (cjenik u prilogu) a od 18:00 sati, 100% ukupne cijene smješata. Klijent ima pravo da pokuša hotelu dokazati kako mu duljim ostankom u sobi nije nanio nikakvu štetu.
Odgovornost hotela
- Hotel je odgovoran za brigu na razini ugostiteljskog obrta. Ova odgovornost ne uključuje netipična područja usluga, ograničava se na nedostatke u usluzi, šteti, nedostacima ili posljedičnu štetu prouzročenu nepažnjom hotela. Ukoliko dođe do ikakvih nedostataka prilikom pružanja usluge, te hotel s istim bude upoznat, hotel će učiniti sve napore kako bi se nastalo stanje ispravilo. Gost je dužan pridonijeti otkrivanju štete kako bi se ista eleminirala što prije.
- Za imovinu koju je gost unio u sobu, hotel nije odgovoran. Novac, vrijednosni papairi i dragocjenosti se čuvaju u hotelskom i sobnom sefu ukoliko smještajna jedinica sa takvim raspolaže. Ukoliko u sobi nema sefa, novac i ostale vrijedne stvari mogu se deponirati na recepciji. Hotel prepručuje gosima da koriste ovu mogućnost.
- Ako klijent koristi parkirno mjesto hotela Mediteran, hotel ne snosi odgovornost za automobil. U slučaju gubitka ili štete na motornim vozilima ili pak njihovu sadržaju, hotel ne snosi nikakvu odgovornost.
- Pozivi za buđenje obavljaju se s najvećom pažnjom. Zahtjevi za naknadu štete, osim ako nisu nastali radi grubog nemara, su isključeni. Pošta i isporuka robe se obrađuje s najvećom mogućom pažnjom. Hotel će preuzeti pošiljku i ovisno o želji gosta uz nadoplatu se pobrinuti za njeno slanje. Zahtjevi za naknadu štete, osim ako nisu nastali radi grubog nemara, su isključeni.
Završne odredbe
- Sve promjene ili dopune ugovora, prihvaćanje ovih uvjeta i odredbi za hotelski smještaj moraju biti u pisanom obliku. Jednostrane izmjene i dopune od strane klijenta nisu valjane.
- Mjesto plaćanja je sjedište hotela, jedino ukoliko je drugačije dogovoreno u pismenom obliku.
- Važeći je hrvatski zakon.
- Ako je bilo koja odredba ovih Općih uvjeta poslovanja za hotelski smještaj nedjelotvorna ili ništavna, ona se ne tiče ostalih odredaba. Između ostalog, važe zakonski propisi.